Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACJI
- W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie 574 307 002 (koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz) lub drogą elektroniczną w celu uzyskania pomocy w usunięciu problemu.
- Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane pisemnie na adres siedziby firmy: ARSTYLE Al. Wolności 10, 42-217 Częstochowa; lub wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: arstyle@o2.pl
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalsze instrukcje postępowania reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego RMA.
- Reklamacja powinna zawierać Dane kupującego ( ADRES DO ODESŁANIA TOWARU PO NAPRAWIE, TELEFON, PARAGON LUB FAKTURA )
- TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ WRAZ Z RĘCZNYM OPISEM USTERKI NA WSKAZANY ADRES FIRMY LUB ADRES Z KARTY GWARANCYJNEJ.
- Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną.
Przejdź do strony głównej
Nasze hity