wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI
  • W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie 574 307 002 (koszt połączenia jest zgodny z cennikiem taryfy, którą posiadasz) lub drogą elektroniczną w celu uzyskania pomocy w usunięciu problemu.
  • Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane pisemnie na adres siedziby firmy: ARSTYLE Al. Wolności 10, 42-217 Częstochowa; lub wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: arstyle@o2.pl
  • Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalsze instrukcje postępowania reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego RMA.
  • Reklamacja powinna zawierać Dane kupującego ( ADRES DO ODESŁANIA TOWARU PO NAPRAWIE,  TELEFON, PARAGON LUB FAKTURA )
  • TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ WRAZ Z RĘCZNYM OPISEM USTERKI NA WSKAZANY ADRES FIRMY LUB ADRES Z KARTY GWARANCYJNEJ.
  • Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną.

Przejdź do strony głównej

Nasze hity

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu